loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 3288 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

متن و ترجمه آهنگ Every Thing About You از وان دایرکشن

 

 

[Liam ]

 

You know I've always got your back girl

تو میدونی که من همیشه ازت پشتیبانی کردم دختر

 

So let me be the one you come running to

Running to ru-ru-running

پس بزار تنها کسی باشم که تو به طرفش میدویی

میدویی می-دو-دو-ییی

 

I said it's just matter of fact

گفتم این دقیقا عین حقیقته

 

Girl you just call my name

دختر تو فقط اسم منو صدا بزن

 

I'll be coming through coming through

I get coming

من همون کاری که بگی رو انجام میدم

با کله انجام میدم .خودمو میرسونم

 

 

[Harry]

 

On the other side of the world

It don't matter I'll be there in two

I'll be there in two

I'll be there in two

اون سر دنیا مهم نیست من سر دوراهی مونده باشم

 

I still feel it everytime

It's just something that you do

من همچنان حس میکنم

که این دقیقا کاریه که تو انجام میدی

 

Now ask me why I want to

حالا ازم بپرس چرا این کاری که تو میکنی رو دوست دارم

 

 

Chorus

 

[All]

 

It's everything about you you you

این همش درباره ی توئه

 

Everything that you do do do

همش درباره ی کاراییه که تو میکنی

 

From the way that we touch ba-by

To the way that you ki-ss on me

عزیزم از مدل برخورد ما گرفته

 تا طوری که تو منو می-بو-سی

 

It's everything about you you you

همش درباره توئه

 

The way you make it feel new new new

طوری که تو باعث میشی این حس تازه ای داشته باشه

 

Like  every party is just us two

انگار همه ی دنیا فقط ما دوتاییم

 

And there's nothing I could point to

و چیزی نیست که یادم باشه

 

It's everything about you you you

همش درباره ی توئه

 

Everything about you you you

It's every thing that you do do do

همش کاراییه که تو میکنی

 

It's everything about you

 

 

[Niall]

 

Yes I like the way you smile

With you eyes

آره من مدل لبخند زدنت رو دوست دارم

با اون چشات

 

Other guys see but then realize

 That's my my loving

بقیه پسرا میبینن ولی بعد میفهمن این عشق خود خودمه

 

There's something about you laugh

That makes me wanna have to

خندیدنت یه چیزی داره که باعث میشه منم مجبور شم بخندم

 

There's nothing funny

So we laughing no-no-nothing

چیز خنده داری وجود نداره پس ما الکی میخندیم

 

 

[Louis]

 

Every minute's like a last so

Let's just take it real slow

هر دقیقه مثل آخر خطه

بیا فرض کنیم داره آروم میگذره

 

Forget about the clock

 That's tick tick ticking

ساعت که داره تیک تیک تیک تیک میکنه رو بیخیال

 

 

[Harry]

 

I still feel it everytime

It's just something that you do

هنوزم همش حس میکنم

این فقط کاریه که تو انجام میدی

 

Now ask me why I want to

حالا ازم بپرس چرا از این کار تو خوشم میاد

 

 

Repeat chorus

 

[Zayn]

 

And you have always been

 The only one I wanted

و تو همیشه تنها کسی بودی که من میخواستم

 

And I wanted you to know

 Without you I can't face it

و میخواستم بدونی که بدون تو نمیتونم این کارو عملی کنم

 

All we wanna have is fun

کل چیزایی که ما میخوایم داشته باشیم عشق و حاله

 

But they say that we're too young

ولی میگن ما خیلی جوونیم واسه این کارا

 

Let 'em say what they want

بزار هرچی میخوان بگن

 

منبع:1dlifestyle.blogfa

 

                                                                                                                             

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 714
  • بازدید سال : 3,982
  • بازدید کلی : 258,892