loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2522 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 از وان دایرکشن Kiss You  متن و ترجمه آهنگ


 [Zayn]

Oh I just wanna take you anywhere that you like

من میخوام تو رو هرجا که دوست داری ببرم

We can go out any day any night

میتونیم هرشب و هرروز بریم بیرون

Baby I'll take you there, take you there

عزیزم من میبرمت اونجا،میبرمت اونجا

Baby I'll take you there, yeah

عزیزم من میبرمت اونجا، آره

 

[Harry]

Oh tell me tell me tell me how to turn your love on

به من بگو،بگو،بگو چجوری عشقت رو شعله ور کنم

You can get, get anything that you want

تو میتونی هرچی که میخوای رو داشته باشی،بگیری

Baby just shout it out, shout it out

عزیزم فقط بلند بگو،داد بزن

Baby just shout it out, yeah

بلند بگو،آره

 

[Liam]

And if yooou

و اگه تو

You want me to

تو هم منو میخوای

Lets make a move

بیا یه حرکتی انجام بدیم

 

[Harry]

Yeah so tell me girl if everytime we

آره،پس بهم بگو عزیزم اگه هردفعه که ما

258,803

Tou-ou-ouch you get this kinda ru-u-ush

با هم تماس پیدا میکنیم تو هم این هیجان رو احساس میکنی

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

If you don't wanna take it slow

اگه نمیخوای آروم پیش بری

And you just wanna take me home

و فقط میخوای منو ببری خونه

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

[Harry]

And let me kiss you

و بذار ببوسمت!

 

[Zayn]

Oh baby, baby don't you know you got what I need

عزیزم،عزیزم مگه نمیدونی چیزی که من نیاز دارم رو داری؟

Lookin' so good from your head to your feet

از فرق سر تا نوک پا خوشگلی

C'mon come over here, over here

بیا بیا اینجا،اینجا

C'mon come over here, yeah

بیا بیا اینجا

 

[Niall]

Oh I just wanna show you off to all of my friends

من فقط میخوام با افتخار به دوستام نشونت بدم

Makin' them drool on their chiney chin chins

یه کاری کنم آب از دهنشون راه بیافته

Baby be mine tonight, mine tonight

عزیزم امشب مال من باش،مال من

Baby be mine tonight, yeah

عزیزم امشب مال من باش

 

[Liam]

And if yooou

و اگه تو

You want me to

تو هم منو میخوای

Lets make a move

بیا یه حرکتی انجام بدیم

 

[Zayn]

Yeah so tell me girl if everytime we

آره،پس بهم بگو عزیزم اگه هردفعه که ما

258,803

Tou-ou-ouch you get this kinda ru-u-ush

با هم تماس پیدا میکنیم تو هم این هیجان رو احساس میکنی

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

If you don't wanna take it slow

اگه نمیخوای آروم پیش بری

And you just wanna take me home

و فقط میخوای منو ببری خونه

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

[Harry]

And let me kiss you

و بذار ببوسمت!

 

[Zayn]

Let me kiss you x4

بذار ببوسمت

 

258,803

Na na na na na na na na

 

[Louis]

Yeah, so tell me girl if everytime we tou-ou-ouch

آره، پس بهم بگو عزیزم اگه هردفعه که ما باهم تماس پیدا میکنیم

258,803

You get this kinda ru-u-ush

تو هم این هیجان رو احساس میکنی

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

If you don't wanna take it slow

اگه نمیخوای آروم پیش بری

And you just wanna take me home

و فقط میخوای منو ببری خونه

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

Everytime we to-ou-ouch

هر دفعه که با هم تماس پیدا میکنیم

You get this kinda ru-u-ush

تو هم این هیجان رو احساس میکنی

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

If you don't wanna take it slow

اگه نمیخوای آروم پیش بری

And you just wanna take me home

و فقط میخوای منو ببری خونه

Baby say yeah a yeah a yeah, yeah a yeah

عزیزم بگو آره آره آره،آره آره

[Harry]

And let me kiss you

و بذار ببوسمت!

 

 

منبع : onedirectionmusic.blogfa


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 3,893
  • بازدید کلی : 258,803