loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 2783 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه آهنگ C'mon C'mon  از وان دایرکشن


 

 

 

 

 [Niall]

C'mon, c'mon

بیا بیا

 

[Zayn]

The one that I came with

اون دختری که باهاش اومدم

She had to go

اون باید میرفت

But you look amazing

ولی تو به نظر عالی میای

Standing alone

حالا که تنها ایستادی

 

[Liam]

So c'mon c'mon

پس بیا بیا

 

[Louis]

Move a little closer now

حالا یکم نزدیک تر شو

 

[Liam]

C'mon c'mon

بیا بیا

 

[Louis]

Ain't no way you're walking out

امکان نداره بذارم در بری

 

[Liam]

C'mon c'mon

بیا بیا

 

[Harry]

Show me what you're all about

بهم نشون بده همه چی در باره ی خودت

 

258,849

Yeah

آره

I've been watching you all night

من داشتم تمام شب نگاهت میکردم

There's something in your eyes

یه چیزی تو چشمات هست

Saying c'mon c'mon

که میگه بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

Yeah

آره

The music is so loud

صدای موزیک خیلی بلنده

I wanna be yours now

حالا من میخوام مال تو باشم

So c'mon c'mon

پس بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

 

[Niall]

The one that I came with

اونی که من باهاش اومدم

Didn't know how to move

نمیدونست چطور برقصه

The way that you let your hair down

اون طوری که تو موها تو پایین میریزی

I can tell that you do

میتونم بگم که تو میتونی برقصی

 

[Liam]

So c'mon c'mon

پس بیا بیا

 

[Louis]

Move a little closer now

حالا یکم نزدیک تر شو

 

[Liam]

C'mon c'mon

بیا بیا

 

[Louis]

Ain't no way you're walking out

امکان نداره بذارم در بری

 

[Liam]

C'mon c'mon

بیا بیا

 

[Harry]

Show me what you're all about

بهم نشون بده همه چی در باره ی خودت رو

 

258,849

Yeah

آره

I've been watching you all night

من داشتم تمام شب نگاهت میکردم

There's something in your eyes

یه چیزی تو چشمات هست

Saying c'mon c'mon

که میگه بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

Yeah

آره

The music is so loud

صدای موزیک خیلی بلنده

I wanna be yours now

حالا من میخوام مال تو باشم

So c'mon c'mon

پس بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

 

[Harry]

Every step I take

هر قدمی که بر میدارم

I'm feeling more and more

بیشتر و بیشتر احساسش میکنم

She is calling it out

اون هم ابرازش میکنه

She's looking good

اون خیلی خوب به نظر میرسه

My heart is racing

قلبم به سرعت میزنه

She is turning around

اون میچرخونم

I reach for her hand

دستشو میگیرم

And I say

و میگم

 

 258,849

Yeah

آره

I've been watching you all night

من داشتم تمام شب نگاهت میکردم

There's something in your eyes

یه چیزی تو چشمات هست

Saying c'mon c'mon

که میگه بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

Yeah

آره

The music is so loud

صدای موزیک خیلی بلنده

I wanna be yours now

حالا من میخوام مال تو باشم

So c'mon c'mon

پس بیا بیا

And dance with me baby

و با من برقص جیگر

 

C'mon c'mon x3

بیا   بدو  بیا

And dance with me baby

و با من برقص عزیزم

 

 کپی باذکر منبع مجازه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 671
  • بازدید سال : 3,939
  • بازدید کلی : 258,849