loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1838 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Last First Kiss از وان دایرکشن

 

 

 

[Liam]

Baby I, I wanna know

عزیزم من،من میخوام بدونم

What you think when you're alone

وقتی تنهایی به چی فکر میکنی

Is it me, yeah?

به من. آره؟

Are you thinking of me, yeah?

داری به من فک میکنی آره؟

Oh, we've been friends now for a while

اوه حالا که چند وقتیه با هم دوستیم

Wanna know that when you smile

میخوام بدونم وقتی لبخند میزنی

Is it me, yeah?

بخاطر منه آره؟

Are you thinking of me, yeah?

اونموقع به من فک میکنی؟آره؟

Oh, oh

 

[Harry]

Girl, what would you do?

دختر جون ، چیکار میکنی؟

Would you wanna stay?

حاضری بمونی؟

If I were to say

اگه بگم

 

258,855

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم،آره

Baby, let me be your, let me be your last first kiss

عزیزم،بذار باشم،بذار بوسه ی اول و آخرت باشم

I wanna be first, yeah,

من میخوام اولین نفر باشم،آره

Wanna be the first to take it all the way like this

میخوام اولین نفری باشم که تموم راه رو اینجوری باهات میره

And if you, only knew

 و اگه تو،فقط میدونستی

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم

Baby, let me be your last

عزیزم بذار من آخرین نفرت باشم

Your last first kiss

بوسه ی اول و آخرت

 

[Niall]

Baby, tell me what to change

عزیزم،بهم بگو چیو عوض کنم

I'm afraid you'll run away

من میترسم تو بری

If I tell you what I wanted to tell you

اگه بهت بگم،اونی که میخواستم بهت بگم

(اگه گفته بودم . چیزی که می خواستم بهت بگم)

 

[Louis]

Maybe I just got to wait

شاید من فقط باید صبر کنم

Maybe this is a mistake

شاید این یه اشتباهه

I'm a fool, yeah

من یه احمقم،آره

Baby I'm just a fool, yeah

عزیزم من فقط یه احمقم،آره

Oh, oh

 

[Zayn]

Girl, what would you do?

دختر جون ، چیکار میکنی؟

Would you wanna stay?

حاضری بمونی؟

If I were to say

اگه بگم

 

 

258,855

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم،آره

Baby, let me be your, let me be your last first kiss

عزیزم،بذار باشم،بذار بوسه ی اول و آخرت باشم

I wanna be first, yeah,

من میخوام اولین نفر باشم،آره

Wanna be the first to take it all the way like this

میخوام اولین نفری باشم که تموم راه رو اینجوری باهات میره

And if you, only knew

 و اگه تو،فقط میدونستی

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم

Baby, let me be your last

عزیزم بذار من آخرین نفرت باشم

Your last first kiss

بوسه ی اول و آخرت

 

[Liam]

Girl, what would you do?

دختر جون ، چیکار میکنی؟

Would you wanna stay?

حاضری بمونی؟

If I were to say

اگه بگم

 

[Harry]

Your last first kiss

بوسه ی اول و آخرت

 

258,855

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم،آره

Baby, let me be your, let me be your last first kiss

عزیزم،بذار باشم،بذار بوسه ی اول و آخرت باشم

I wanna be first, yeah,

من میخوام اولین نفر باشم،آره

Wanna be the first to take it all the way like this

میخوام اولین نفری باشم که تموم راه رو اینجوری باهات میره

And if you, only knew

 و اگه تو،فقط میدونستی

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم

Baby, let me be your last

عزیزم بذار من آخرین نفرت باشم

Your last first kiss

بوسه ی اول و آخرت

 

I wanna be last, yeah

من میخوام آخرین نفر باشم

Baby, let me be your last

عزیزم بذار من آخرین نفرت باش

[Zayn]

Your last first kiss

بوسه ی اول و آخرت

 

 کپی با ذکر منبع!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 3,945
  • بازدید کلی : 258,855