loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 3421 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

متن و ترجمه ی آهنگ Over Again از وان دایرکشن

 

 

[Liam]

Said I’d never leave her cause our hands fit like my t- shirt

گفتم هیچوقت ترکش نمیکنم چون دستاش مثل لباسم فیت و مناسب هستن

Tongue tied over three words: Cursed.

زبانم سر سه کلمه بند اومده،طلسم شده

Running over thoughts that made my feet hurt

خاطراتی که باعث میشن پاهام درد بگیرن رو مرور میکنم

Bodies intertwined with her lips

با لبهاش اندامم به هم میپیچه

 

[Niall]

Now she’s feeling so low since she went solo

حالا اون خیلی احساس ناراحتی مبکنه از وقتی که تنها شده

Hole in the middle of my heart like a polo

یه سوراخی توی قلبمه مثل سوراخی که توپ سنگین ایجاد میکنه

And it’s no joke to me

و این واسه من اصلا شوخی نیست

So can we do it all over again

پس میشه دوباره از اول انجامش بدیم؟

 

258,837

If you’re pretending from the start like this,

اگه تو از اولش مثل این داری تظاهر میکنی

With a tight grip, then my kiss

مثل یه مشت محکم، پس بوسه من

Can mend your broken heart

میتونه قلب شکستتو درمان کنه

I might miss everything you said to me

ممکنه دلتنگ همه چیزهایی که بهم گفتی بشم

 

And I can lend you broken parts

و من میتونم تکه های شکسته به تو قرض بدم

That might fit like this

که ممکنه مثل این منطبق بشه

And I will give you all my heart

و من همه قلبمو به تو میدم

So we can start it all over again

که بتونیم دوباره از اول شروع کنیم

 

[Harry]

Again we take the same road two days in the same clothes

بازم همون راه رو میریم، دو روز با یه لباس

And I know just what she’ll say if I can make all this pain go

و میدونم که چی میگفت اگه میتونستم همه این درد رو از بین ببرم

Can we stop this for a minute

میشه اینو واسه یه لحظه بایستونیم

You know, I can tell that your heart isn’t in it or with it

میدونی، من میتونم بگم که دلت (نمیخوادش) توش یا باهاش نیست

 

[Louis]

Tell me with your mind, body and spirit

بهم بگو با ذهنت،بدنت و روحت

I can make your tears fall down like the showers that are British

من میتونم کاری کنم اشکات مثل دوش های بریتینانیایی بریزن

Whether we’re together or apart

اگه باهمیم یا دور از هم

We can both remove the masks and admit we regret it from the start

ما هر دومون میتونیم نقابها رو برداریم و اعتراف کنیم از اول پشیمون بودیم

 

258,837

If you’re pretending from the start like this,

اگه تو از اولش مثل این داری تظاهر میکنی

With a tight grip, then my kiss

مثل یه مشت محکم، پس بوسه من

Can mend your broken heart

میتونه قلب شکستتو درمان کنه

I might miss everything you said to me

ممکنه دلتنگ همه چیزهایی که بهم گفتی بشم

 

And I can lend you broken parts

و من میتونم تکه های شکسته به تو قرض بدم

That might fit like this

که ممکنه مثل این منطبق بشه

And I will give you all my heart

و من همه قلبمو به تو میدم

So we can start it all over again

که بتونیم دوباره از اول شروع کنیم

 

[Zayn]

You’ll never know how to make it on your own

تو هیچ وقت نخواهی دونست که چطور تنهایی دووم بیاری

And you’ll never show weakness for letting go

و تو هیچ وقت برای فراموش کردن از خودت ضعف نشون نمیدی

I guess you’re still hurt if the seed's sown

فک کنم تو هنوز ناراحتی که شاید بذر کاشته شده باشه

But do you really want to be alone?

ولی تو واقعا میخوای تنها باشی؟

 

[Liam]

If you’re pretending from the start like this,

اگه تو از اولش مثل این داری تظاهر میکنی

With a tight grip, then my kiss

مثل یه مشت محکم، پس بوسه من

Can mend your broken heart

میتونه قلب شکستتو درمان کنه

I might miss everything you said to me

ممکنه دلتنگ همه چیزهایی که بهم گفتی بشم

 

258,837

And I can lend you broken parts

و من میتونم تکه های شکسته به تو قرض بدم

That might fit like this

که ممکنه مثل این منطبق بشه

And I will give you all my heart

و من همه قلبمو به تو میدم

So we can start it all over again

که بتونیم دوباره از اول شروع کنیم

 

If you’re pretending from the start like this,

اگه تو از اولش مثل این داری تظاهر میکنی

With a tight grip, then my kiss

مثل یه مشت محکم، پس بوسه من

Can mend your broken heart

میتونه قلب شکستتو درمان کنه

I might miss everything you said to me

ممکنه دلتنگ همه چیزهایی که بهم گفتی بشم

 

And I can lend you broken parts

و من میتونم تکه های شکسته به تو قرض بدم

That might fit like this

که ممکنه مثل این منطبق بشه

And I will give you all my heart

و من همه قلبمو به تو میدم

[Harry]

So we can start it all over again

که بتونیم دوباره از اول شروع کنیم

 

onedirectionmusic.blogfa:منبع 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 3,927
  • بازدید کلی : 258,837