loading...
موزیک
مهدی محمدی بازدید : 1640 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

متن و ترجمه ی آهنگ They don’t know about us از وان دایرکشن


 

 

[Liam]

 

 

 

People say we shouldn’t be together

مردم میگن ما نباید با هم باشیم

Too young to know about forever

خیلی جوون تر از اونیم که راجع به "همیشهبدونیم

But I say they don’t know what they're talk talk talkin’ about

ولی من میگم اونا نمیدونن راجع به چیزی حرف میزنن،حرف میزنن،حرف میزنن

 

[Harry]

Cause this love is only getting stronger

چون این عشق فقط داره قوی تر میشه

So I don’t wanna wait any longer

پس من نمیخوام بیشتر از این صبر کنم

I just wanna tell the world that you're mine girl

من فقط میخوام به همه بگم که تو مال منی عزیزم

Ohh

 

[Zayn]

They don’t know about the things we do

اونا راجع به کارایی که ما میکنیم نمیدونن

They don’t know about the I love yous

اونا راجع به "دوستت دارم"ها نمیدونن

But I bet you if they only knew

ولی شرط میبندم اگه میدونستن

They would just be jealous of us

اونا فقط حسودیشون میشد

They don’t know about the up all nights

اونا راجع به شب بیداری ها نمیدونن

They don’t know I've waited all my life

اونا نمیدونن من همه زندگیم منتظر بودم

Just to find a love that feels this right

که فقط عشقی رو پیدا کنم که این قدر حس درستی داره

Baby they don’t know about

عزیزم اونا نمیدونن

They don’t know about us

اونا راجع به ما نمیدونن

 

[Niall]

One touch and I was a believer

یه لمس و من باور پیدا کردم

Every kiss it gets a little sweeter

هر بوسه یکم شیرین تر میشه

 

[Harry]

It’s getting better

بهتر میشه

Keeps us getting better all the time girl

همیشه داره بهتر میشه عزیزم

 

[Zayn]

They don’t know about the things we do

اونا راجع به کارایی که ما میکنیم نمیدونن

They don’t know about the I love yous

اونا راجع به "دوستت دارم"ها نمیدونن

But I bet you if they only knew

ولی شرط میبندم اگه میدونستن

They would just be jealous of us

اونا فقط حسودیشون میشد

They don’t know about the up all nights

اونا راجع به شب بیداری ها نمیدونن

They don’t know I've waited all my life

اونا نمیدونن من همه زندگیم منتظر بودم

Just to find a love that feels this right

که فقط عشقی رو پیدا کنم که این قدر حس درستی داره

Baby they don’t know about

عزیزم اونا نمیدونن

They don’t know about us

اونا راجع به ما نمیدونن

 

[Louis]

They don’t know how special you are

اونا نمیدونن تو چقدر خاصی

They don’t know what you’ve done to my heart

اونا نمیدونن که تو با قلب من چه کردی

They can say anything they want

اونا میتونن هرچی میخوان بگن

Cause they don’t know us

چون اونا راجع به ما نمیدونن

 

[Niall]

They don’t know what we do best

اونا نمیدونن ما چه کاری رو عالی انجام میدیم

It's between me and you our little secret

اون بین من و توه،راز کوچیک ما

 

[Zayn]

But I wanna tell 'em

ولی من میخوام بهشون بگم

I wanna tell the world that you're mine girl

میخوام به همه بگم که تو مال منی عزیزم

 

258,798

They don’t know about the things we do

اونا راجع به کارایی که ما میکنیم نمیدونن

They don’t know about the I love yous

اونا راجع به "دوستت دارم"ها نمیدونن

But I bet you if they only knew

ولی شرط میبندم اگه میدونستن

They would just be jealous of us

اونا فقط حسودیشون میشد

They don’t know about the up all nights

اونا راجع به شب بیداری ها نمیدونن

They don’t know I've waited all my life

اونا نمیدونن من همه زندگیم منتظر بودم

Just to find a love that feels this right

که فقط عشقی رو پیدا کنم که این قدر حس درستی داره

Baby they don’t know about

عزیزم اونا نمیدونن

They don’t know about us

اونا راجع به ما نمیدونن

 

They don’t know about the things we do

اونا راجع به کارایی که ما میکنیم نمیدونن

They don’t know about the I love yous

اونا راجع به "دوستت دارم"ها نمیدونن

But I bet you if they only knew

ولی شرط میبندم اگه میدونستن

They would just be jealous of us

اونا فقط حسودیشون میشد

They don’t know about the up all nights

اونا راجع به شب بیداری ها نمیدونن

They don’t know I've waited all my life

اونا نمیدونن من همه زندگیم منتظر بودم

Just to find a love that feels this right

که فقط عشقی رو پیدا کنم که این قدر حس درستی داره

Baby they don’t know about

عزیزم اونا نمیدونن

They don’t know about us

اونا راجع به ما نمیدونن

 

[Zayn]

They don’t know about us x2

اونا راجع به ما نمیدونن

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 3,888
  • بازدید کلی : 258,798